.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همایش پیاده روی خانوادگی در بابل

مسئول کمیته اطلاع رسانی همایش پیاده روی بابل گفت، برای نخستین بار همایش 100 هزار نفری پیاده روی خانوادگی در بابل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از بابل، رضا حسین جانزاده در نشست خبری رسانه های گروهی بابل اظهار داشت: بزرگترین همایش پیاده روی خانوادگی بابل دوازدهم آذرماه با حضور 100 هزار نفر از اقشار مختلف مردم بابل برگزار می شود که این همایش در 30 سال گذشته تاکنون بی نظیر بوده است.

وی بیان داشت: مسیر حرکت از چهار نقطه مختلف این شهرستان مشخص شده است که مسیر اول ازمیدان حمزه کلا،میدان جهاد،میدان باغ فردوس،میدان ولایت به سوی زمین ورزشی هفت تیر است.

حسین جانزاده افزود: مسیر دوم از اسلام ،میدان کشوری،میدان کارگر،میدان ولایت ، مسیر سوم شهرک امام،میدان کارگر، میدان ولایت و مسیر چهارم از موزیرج، درویش ، میدان ولایت به سوی زمین ورزشی هفت تیر بابل است.

وی تصریح کرد: برای 120 هزار نفر کارت صادر شده و به قید قرعه جوایز نفیسی از جمله خودرو و جوایز ارزنده دیگر با همکاری شرکت های مختلف در شهرستان بابل به شرکت کنندگان اهداء می شود.

حسین جانزاده افزود: در حال حاضرحدود 60 بنر تبلیغاتی در ورودی های سطح شهر نصب شده و از سوی آموزش و پرورش فراخوان شده است تادر نماز جمعه های بابل و بندپی اطلاع رسانی شود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی همایش پیاده روی بابل گفت: با هماهنگی راهنمائی و رانندگی در روز برگزاری همایش هیچ وسیله نقلیه ای در مسیر های حرکت تردد نمی کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 آذر 1389
سلام اي كاش مسيري را انتخاب مي كرديد كه به فضاي سبر و به طبيعت و روستاهاي خوش منظره منتهي مي شد
براي بندپي ها هم برنامه بذار

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.